loading...
آموزشگاه ارایشگری
الهام علیزاده بازدید : 75 دوشنبه 26 اردیبهشت 1401 نظرات (0)

در این مطلب با آموزشگاه آرایشگری دترلند، بهترین آموزشگاه آرایشگری در تهران همراه باشید. راهنمایی های زیر شما را با  روش های فیشیال صورت آشنا می کند.

آموزشگاه آرایشگری دترلند با مجوز فنی حرفه ای و با ضمانت یادگیری حرفه ای برای ورود به بازار کار در رشته های آموزش آرایشگری مانند آموزش گریم عروس، آموزش لیفت ابرو، آموزش اپیلاسیون و .... هنرجو می پذیرد. برای اطلاعات بیشتر و دریافت هزینه ها به سایت deterland.com مراجعه کنید.

فیشیال پوست یکی از روش‌های جدید درمانی و زیبایی برای مراقبت از پوست است. این روش که مراحل مختلفی دارد، باعث روشن‌تر شدن پوست و حفظ جوانی و زیبایی آن می‌شود. اگر شما هم دچار انواع جوش و آکنه و لکه های پوستی هستید، اگر پوست شما بیش از حد خشک یا چرب است، یا اگر از باز بودن منافذ پوست خود رنج می برید، علاوه بر انواع ماسک خانگی یا ماسک ورقه ای صورت، فیشیال می تواند روش مناسبی برای رفع تمام این مشکلات باشد.

اگر نمی دانید که فیشیال پوست چیست، بهترین روش پاکسازی کلاینت چیست و چگونه انجام می شود، و چه تاثیری بر پوست صورت شما دارد، در این مقاله با ما همراه باشید. همچنین، اگر به مبحث پاکسازی و زیبایی پوست علاقه مند هستید و می خواهید در این زمینه به طور حرفه ای فعالیت کنید، در دوره آموزش پاکسازی پوست شرکت کنید.

فیشیال صورت چیست؟

فیشیال پوست را اگر به طور خلاصه معرفی کنیم، مجموعه‌ای از شیوه‌های مراقبتی است که روی پوست صورت انجام می‌شود و شامل انواع روش‌های درمانی و زیبایی است. هدف نهایی این روش، بهبود ظاهر پوست و کمک به آرامش و نرمی و لطافت آن است. پاکسازی پوست یکی از خدمات رایج درمانی و زیبایی در اسپاها است و مدت زمان خاص یا محصولات خاصی ندارد. در واقع هر فرایند پاکسازی پوست با توجه به نوع پوست شما و ویژگی‌های خاص پوست صورت‌تان، ممکن است متغیر باشد. در واقع برای اجرای فرایندهای درمانی مختلف، همه این عوامل در نظر گرفته می‌شود و بعد، درمان‌های گوناگون و محصولات مختلف مورد استفاده در فرایند، انتخاب می‌شود. مثلا برای کسانی که پوست‌های حساسی دارند، لایه برداری پوست صورت با ماسک های طبیعی انجام می شود. برای بیشتر افراد، فیشیال پوست به معنای تمیز کردن عمقی آن از آلودگی‌ها است ولی برخی از فرایندهای آن، چیزی فراتر از تمیز کردن عمقی پوست است و مراحل مختلفی دارد.

در ویدئوی زیر توضیح کاملی درباره پاکسازی و فیشیال صورت به شما عزیزان ارائه شده است. با ما همراه باشید.

مزایای فیشیال صورت چیست؟

تمرکز اصلی فیشیال پوست این است که با روش‌های طبیعی، شرایط پوست را بهبود ببخشد که هم نتیجه کوتاه‌مدت عالی داشته باشد و هم در درازمدت باعث بهتر شدن اوضاع پوست شود. مزایای این روش از هر فردی به فرد دیگر متفاوت است. ولی در مجموع باعث ریلکس شدن پوست و بدن و ذهن می‌شود و البته هدف اصلی آن، بهبود شرایط و ظاهر پوست است. یعنی چهره را روشن‌تر می‌کند، کدری پوست را برطرف می‌کند، به آبرسانی پوست کمک می کند، روند پیری پوست را به تاخیر می‌اندازد، باعث کاهش لکه های پوستی می شود و اعتماد به نفس بیشتری به فرد می‌دهد.

افراد به دلایل مختلفی فیشیال پوست انجام می‌دهند. برخی برای درمان جوش صورت خود از این روش استفاده می کنند، برخی می‌خواهند از خواص ضد پیری آن بهره‌مند شوند. اگر تا به حال اسم فیشیال را شنیده باشید حتما سوال‌های متعددی در مورد آن دارید، اینکه چه فوایدی دارد؟ چطور انجام می‌شود؟ چند وقت یک‌ بار باید تکرار شود؟

فیشیال پوست بعد از ماساژ محبوب‌ترین خدمتی است که در اسپاها ارائه می‌شود. برای اینکه با مراحل این روش درمانی و زیبایی آشنا شوید، این مطلب را دنبال کنید.

دستگاه فشیال چیست؟

دستگاه های فشیال بسیار متنوع بوده دارای عملکردهای مختلفی هستند که می توانند به تحریک کلاژن سازی، پاکسازی عمیق، و نرم شدن پوست کمک کنند. در واقع این دستگاه ها نقش مهمی در جوانسازی و شفافیت پوست دارند. و اگر توسط یک متخصص با تجربه استفاده شوند، تاثیری شگفت انگیز بر پوستتان خواهند گذاشت. 

مراحل انجام فیشیال پوست

همانطور که قبلا هم گفتیم، فیشیال پوست برای هر فرد با فرد دیگر ممکن است متفاوت باشد. اما در مجموع شامل مراحل زیر است:

مشورت با مشتری

هر جلسه فیشیال پوست باید با مشورت شروع شود. ممکن است از مشتری خواسته شود که فرمی را پر کند. این فرم شامل قسمت‌های مختلف از جمله بیماری‌های پوستی، رژیم غذایی، مقدار آبی که فرد در روز می‌نوشد، داروها و مکمل‌هایی که مصرف می‌کند و محصولات مراقبت از پوستی است که فرد در حال حاضر از آن استفاده می‌کند. داروهایی مثل Retin-A یا داروهای دیگر ممکن است روی پوست صورت تاثیرگذار باشند و بعد از جلسه مشورت مشخص می‌شود که متخصص مربوطه کدام مراحل را برای شما انجام خواهد داد. معمولا از شما در مورد بیماری‌های پوستی که دارید سوال می‌شود تا درمان، آسیب بیشتری به پوست‌تان نزند.

منبع: deterland

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 12
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 1
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1
  • بازدید ماه : 112
  • بازدید سال : 738
  • بازدید کلی : 2,415