loading...
آموزشگاه ارایشگری
الهام علیزاده بازدید : 59 دوشنبه 22 فروردین 1401 نظرات (0)

در این مطلب با آموزشگاه آرایشگری دترلند، بهترین آموزشگاه آرایشگری زنانه در تهران همراه باشید. راهنمایی های زیر شما را با  لیفت مژه آشنا می کند.

آموزشگاه آرایشگری دترلند با مجوز فنی حرفه ای و با ضمانت یادگیری حرفه ای برای ورود به بازار کار در رشته های آموزش آرایشگری مانند آموزش لیفت مژه، آموزش تجهیزات پزشکی، آموزش بافت مو و .... هنرجو می پذیرد. برای اطلاعات بیشتر و دریافت هزینه ها به سایت deterland.com مراجعه کنید.

لمینت و لیفت مژه یکی از روش‌های نسبتا جدید برای بلندتر کردن و حالت دادن به مژه است. بسیاری از افراد، این روش‌ها را جایگزین مناسب و کم ضررتری نسبت به اکستنشن مژه می‌دانند.

لمینت و لیفت مژه روشی عالی برای بلندتر کردن و حالت دادن به مژه‌های شما است. اگر مژه‌های کوتاه، مستقیم و افتاده دارید، با این روش می‌توانید به آنها حالت دهید و از زیبایی مژه‌های خود لذت برید.

افرادی که مژه‌های کوتاه و افتاده دارند، سعی می‌کنند با ابزار و محصولات آرایشی مثل فر مژه یا ریمل‌های گوناگون، مژه‌های خود را بالا ببرند و حالت بدهند و آنها را پررنگ‌تر و ضخیم‌تر یا بلندتر جلوه دهند. همین استفاده بیش از اندازه از ریمل، گاهی منجر به ریزش مژه می‌شود و مشکلات مژه را حادتر می‌کند.

یکی از روش‌های دیگری که این افراد انتخاب می‌کنند، اکستنشن مژه است. آموزش اکستنشن مو و مژه یکی از دوره‌های آموزشی پرطرفدار آرایشی است.  اکستنشن مژه روشی نسبتا گران است و ممکن است برای مژه‌های طبیعی فرد، مشکلاتی ایجاد کند. علاوه بر این، نحوه نگهداری از اکستنشن مژه، به مراتب دشوارتر از لیفت است. به همین دلیل است که روش‌های جایگزین مثل لیفت مژه و لمینت مژه طرفدار پیدا کرده است. شاید برای شما هم سوال باشد که لیفت و لمینت مژه چیست؟ برای پاسخ به این سوال در ادامه با ما همراه باشید.

لیفت مژه چیست؟

لیفت مژه روشی عالی برای حالت دادن به مژه و بالا بردن آن است بدون اینکه به مژه‌های طبیعی فرد، آسیبی وارد شود. بسیاری از افرادی که این روش را امتحان می‌کنند، معمولا دیگر سراغ روش‌هایی مثل اکستنشن یا استفاده از فرمژه نمی‌روند زیرا در صورتی که نکات حساس قبل و بعد لیفت مژه را رعایت کنید این روش نتیجه ای بهتر از اکستنشن مژه یا فرمژه را برایتان به ارمغان می آورد.

لیفت مژه تقریبا شبیه به فرایند فر کردن است که روی مژه‌ها انجام می‌شود. با انجام لیفت مژه و به کمک یک محلول خاص، مژه‌های شما به سمت بالا فر می‌شوند و حالتی طبیعی و در عین حال بسیار زیبا و جذاب، پیدا می‌کنند.

بدون نیاز به مقدمات

بدون هیچ مقدماتی می‌توانید لیفت مژه را امتحان کنید. تنها چیزی که ممکن است به شا پیشنهاد شود، این است که قبل از لیفت مژه، از سرم‌های مخصوصی استفاده کنید که مژه‌های شما را تا جایی که ممکن است، بلند و تقویت کند.

نتایج قابل شخصی‌سازی

اولین مرحله برای لیفت مژه، مشورت با متخصص این کار است. در جلسه مشاوره از شما سوالاتی در مورد استایل مورد نظرتان می‌پرسند و اینکه آیا از ریمل هر روز استفاده می‌کنید یا خیر. دوست دارید مژه‌هایتان همگی رو به بالا باشند یا به دو طرف؟ با توجه به پاسخ‌های شما، ظاهر نهایی مژه را طراحی می‌کنند و میزان فر و بلندی آن را تعیین می‌کنند.

مراحل انجام لیفت مژه

بعد از تمیز کردن مژه‌ها، یک پوشش سلیکونی بالای مژه روی پلک قرار می‌گیرد. مژه‌ها با چسب خاصی به این پوشش می‌چسبند. این چسب تقریبا شبیه به چسب هایی است که برای چسباندن مژه مصنوعی استفاده می‌شود. قبلا در مورد شیوه صحیح چسباندن مژه مصنوعی توضیح داده‌ایم.

سپس تارهای مژه با شانه مخصوص در جای خود قرار می‌گیرند. در همین مرحله، یک محلول خاص حالت‌دهنده به مژه‌ها می‌زنند که این محلول هیچ ضرری برای چشم و مژه ندارد. این محلول یا لوسیون، حکم نرم‌کنده و حالت‌دهنده را دارد.

برای مدت ۶ تا ۱۲ دقیقه این لوسیون روی مژه باقی می‌ماند.

این مقدار، به جنس مژه‌های شما بستگی دارد. اگر زودتر حالت بگیرد، مدت کمتری روی مژه‌هایتان از این لوسیون استفاده می‌شود. گاهی این روند باید دو بار تکرار شود تا مژه‌ها کاملا حالت بگیرند.

سپس، لوسیون فیکس، مورد استفاده قرار می‌گیرد. این لوسیون باعث می‌شود که مژه‌ها در همان حالت باقی مانند. در واقع این لوسین، مژه‌ها را در جای خود محکم می‌کند و حالت آنها را ثابت نگه می‌دارد.

گاهی اوقات برای تقویت مژه‌ها از لوسیون‌های دیگری هم استفاده می‌شود که جنبه مراقبتی دارند. مثلا لوسیون‌هایی که حاوی کراتین، آلوئه ورا، انواع ویتامین‌ها و روغن‌های تقویت‌کننده هستند.

کل این فرایند حدود یک ساعت طول می‌کشد.

نتیجه لیفت مژه حدودا شش تا هشت هفته طول می‌کشد. بعد از هشت هفته می‌توانید مجددا لیفت مژه را تکرار کنید. بعضی از افراد زودتر از این مدت و برخی دیگر دیرتر از این مدت، نیاز مجدد به لیفت مژه پیدا می‌کنند. این مدت زمان، به سیکل رشد مژه هر فرد بستگی دارد.

بعد از لیفت مژه می‌توانید از ریمل استفاده کنید. فقط ۲۴ ساعت اول بعد از لیفت مژه استفاده از ریمل ممنوع است.

منبع: deterland

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 12
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2
  • بازدید ماه : 113
  • بازدید سال : 739
  • بازدید کلی : 2,416