loading...
آموزشگاه ارایشگری
الهام علیزاده بازدید : 81 شنبه 07 خرداد 1401 نظرات (0)

با خرید املاک در ترکیه می‌توانید پاسپورت و شهروندی این کشور را دریافت کنید. اویار گروپ، سایت خرید خانه در ترکیه، به شما کمک می کند تا بتوانید در سریع ترین زمان و با شرایط پرداخت نقد و اقساط سند قطعی ملک را به نام خود کنید.

اویار گروپ از ابتدا تا انتهای مسیر خرید خانه در ترکیه با شما همراه خواهد بود. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره خرید خانه در ترکیه، خرید خانه در آلانیا، هزینه زندگی در ترکیه و ... می توانید به صورت رایگان با مشاورین ما ارتباط برقرار کنید یا به سایت evyargroup.com مراجعه کنید.

در گذشته راه های پیدا کردن شغل با روش‌های امروزی بسیار متفاوت بود. طی سال‌های اخیر روش‌های یافتن کار در سرتاسر جهان تغییرات شگرفی کرده است. با توجه به این موضوع و دغدغه بسیاری از ایرانیان برای پیدا کردن کار در ترکیه بر آن شدیم تا به سایت‌های کاریابی در ترکیه و معرفی آن‌ها بپردازیم.

کاریابی، از گذشته تاکنون

طی چند سال اخیر و بخصوص با آمدن پاندمی، بسیاری از شغل‌ها دستخوش تغییر شد. خیلی از مشاغل از بین رفت و در مقابل شغل‌های جدیدی به‌وجود آمدند.

از گذشته عادت داشتیم برای پیدا کردن شغل مورد نظرمان به شرکت‌ها و کارخانه‌های مختلف سر بزنیم اما پس از آن دوره، سایت‌های کاریابی شکل گرفتند.

با شکل گرفتن سایت‌های کاریابی، دیگر نیازی به رزومه‌های کاغذی نبود و افراد می‌توانستند رزومه‌های شغلی خود را بصورت آنلاین به اشتراک بگذارند.

کم کم و با گذشت چند سال، بسیاری از شرکت‌ها شروع به انجام مصاحبه‌های شغلی از طریق اینترنت کردند. شرکت‌ها با استفاده از برنامه‌هایی مانند اسکایپ و زوم بصورت آنلاین با متقاضیان کار مصاحبه می‌کردند. این روند در دوره پاندمی وسعت بیشتری پیدا کرد و شرکت‌های بیشتری به ناچار به مصاحبه و حتی کار بصورت آنلاین روی آوردند.

کاریابی در ترکیه

ترکیه یکی از کشورهای پیشرو در زمینه تکنولوژی است که این موضوع در موضوع کاریابی نیز تأثیر گذاشته است. طی سال‌های اخیر در ترکیه شکل کاریابی تغییر اساسی کرده و روند کاریابی و مصاحبه‌های شغلی از طریق سایت‌ها و اپلیکیشن‌های موبایلی صورت می‌گیرد.

KARIYER.NET

این سایت یکی از قدیمی‌ترین سایت‌های کاریابی در ترکیه به‌شمار می‌رود. کارییر از سال 1999 شروع به کار کرده و طبق آخرین آمارها امروزه دارای بیش از 25 میلیون رزومه و 94000 شرکت و سازمان عضو شده است.

این سایت دارای 17 شعبه و بیش از 400 کارمند است که 3 شعبه آن در استانبول است. کارییر تبلیغ مستقیمی برای کسانی که به دنبال شغل و یا پرسنل هستند ندارد بلکه به‌طور منظم محتوای وبلاگ تولید می‌کند که شامل اطلاعات بسیاری در مورد دنیای تجارت و کسب و کار است.

علاوه بر این، آموزش‌های بسیاری را برای جویندگان کار ترتیب می‌دهد که شرکت در این آموزش‌های آنلاین برای افراد جویای کار مفید خواهد بود.

برای استفاده از کارییر نیازی نیست فقط از مرورگر وب استفاده کنید. بلکه می‌توانید از پلت فرم‌های مختلف برنامه که برای گوشی‌های آندروید و آی او اس ساخته شده اند نیز استفاده کنید. با استفاده از این پلتفرم‌ها می‌توانید رزومه خود را ویرایش کنید و با بررسی فرصت‌های شغلی مناسب در آن، شغل مورد نظر خود را پیدا کنید.

ELEMAN.NET

شرکت المان یکی از شرکت‌های کاریابی ترکیه است که از سال 2005 شروع به کار کرده است. این شرکت توانسته حدود 300 هزار عضو شرکتی جذب کند و از میان این اعضا، از ابتدای شروع به کارش توانسته حدود 70 میلیون درخواست شغلی دریافت کند. تعداد 2.1 میلیون شغل در این سایت آگهی شده که توانسته 620 هزار نفر را به شغل مورد علاقه شان برساند.

این سایت دارای رابط کاربری ساده است و تهیه رزومه در آن کاملاً آسان است. حتی در پروفایل خود می‌توانید رزومه ویدئویی نیز داشته باشید. در این سایت امکان صدور گواهی‌های شغلی وجود دارد که می‌توانید با دریافت آنها شانس بیشتری برای پیدا کردن شغل درخواستی خود داشته باشید.

ISBUL.NET

این سایت به نسبت بقیه نوپاست اما توانسته نظر کارفرمایان و جویندگان کار بسیاری را به خود جلب کند. عضویت در این سایت رایگان است که البته کارفرمایانی که به دنبال کارمند هستند صرفاً می‌توانند یک آگهی رایگان داشته باشند اما برای جویندگان کار هیچ محدودیتی وجود ندارد.

این سایت دارای پلتفرم‌های آی او اس و اندروید نیز می‌باشد که می‌توانید ویرایش رزومه، کاریابی و سایر تنظیمات کاربری خود را از طریق آنها انجام دهید. اگر تمام قسمت‌های موجود در پروفایل شما تکمیل باشد بازخورد صفحه شما بیشتر و در نتیجه شانس دیده شدن شما نیز بیشتر خواهد شد.

در این سایت امکان جستجو بر اساس شهر، موقعیت یا شغل فراهم است و با توجه به استقبالی که اخیراً از این سایت شده توصیه می‌کنیم حتماً رزومه خود را در این سایت نیز قرار دهید.

SECRETCV.COM

Secretcv از سایت‌های کاریابی قدیمی بشمار می‌رود که کار خود را از سال 2000 شروع کرده است. در آخرین آمار منتشر شده این سایت در سال 2017 اعلام شده که دارای 22 میلیون رزومه و حدود 65 هزار شرکت کارفرمای عضو دارد که این اعداد امروزه قطعاً بسیار بیشتر شده‌اند.

یکی از ویژگی‌های مهم در این سایت اینست که اطلاعات شخصی اعضا مانند نام، تلفن و آدرس را با شرکت‌ها به اشتراک نمی‌گذارد مگر اینکه خود اعضا اجازه داده باشند. دلیل این موضوع نیز اهمیت ویژه این سایت به حریم خصوصی افراد است.

YENIBIRIS.COM

این سایت توسط روزنامه هریت که از معروفترین روزنامه‌های ترکیه می باشد راه اندازی شده است. این روزنامه در قدیم مانند روزنامه همشهری در ایران دارای ضمایم کاریابی بود که بسیاری از آن برای یافتن شغل استفاده می‌کردند.

منبع: evyargroup

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 12
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 6
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 6
  • بازدید ماه : 117
  • بازدید سال : 743
  • بازدید کلی : 2,420